Mitt fortfarande så glamorösa liv

Okej, dansen gick åt helvete. Jag stod mest och flaxade med armarna och fattade inte ett skit.
Borde kanske prova på någonting annat?

Torsdag var jag på Bylunda (!!) för första gången på år och dagar. Vi hade ett XL-möte och det var helmysigt med alla sjuor som var där.

Fredag. Mitt livs mest avgörande fredag (kanske). Min första fredag i det nya livet. Min första fredag som jag var tvungen att hitta på någonting roligt.
Direkt efter skolan bakade jag och mamma en äppelkaka. Supergod blev den.
Sedan kom Line. Sedan gick vi till Line. Sedan gick jag hem, sedan stannade jag hemma.
Suck.
Var det inte meningen att jag nu för tiden skulle få ett liv uppfyllt av glamour och ändlösa fester? Ett liv fyllt med tjejfnitter, vindrickande och skitsnack?
Nej, tydligen inte.
Jag låg hemma och stirrade på Bridget Jones dagbok och gick sedan över till OC. Skam och skandal. Mitt lill finger kom inte ens i närheten av glamour..

Men en sak är säker - jag och Adam Brody har ett hett passionerat förhållande till varandra. Bara det att han inte vet om det riktigt än...

Utöver mitt icke-glamourösa liv igår så fick jag smått panik över att inte vara på Liseberg. Där Håkan var. Där Johanna var. AAURGH! Jag förbannade mig själv tjugo gånger om över att ha slösat så mycket pengar så att kontot i princip ligger på noll. Jag förbannade min moder som inte hade betalat tågbiljetten (inte för att jag frågat, men ändå....) och sedan blev jag tusenfaldigt sur på mig själv som bara gjorde ingenting.

Ikväll vill jag FESTA. Line o Mathias ska till Åmål. Jag får följa med. Vill jag det? Åmål...
Någon mer rolig/snygg/söt/ person som ska dit som jag kan prata med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--