Mitt misslyckade skoinköp

Igår var det alltså Karlstad resa som gällde.Catrine & Johanna
Det blev precis som vanligt. Jag och Johanna strosade runt i två timmar och bara glodde. Sedan, en och en halv timme innan affärerna stänger blev det fart på oss och vi gjorde inköp efter inköp.. Eller nästan. Johanna köpte nästan ingenting, men hennes intresse väcktes då, och jag köpte upp hela lönen..
Hittade ett par underbara stövlar som jag införskaffade. Men korkad som jag var provade jag aldrig båda i affären, utan gjorde det när jag kommit hem. Så där satt jag och försökte få över dom över hälen. Det var omöjligt. Jag blev jätte sur och vägrade prata i trevlig ton till någon resten av kvällen. Mamma sa att hon skulle åka in och byta dom idag.
Nu ringde hon. DOM FANNS INTE I STORLEK 38! Förstår någon hur ohyggligt irriterad och sur jag är!? Så nu har jag inga skor att ha på mig när jag ska ut ikväll. Jag får gå barfota. Hur roligt är det?

Idag är det marten också. Jag och Johanan gick en sväng. men det mesta är ju bara skit. Så jag köpte två 1,5 liters schampoo o balsam från Boys & Girls istället. Härligt. Då räcker det länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--