Pappas födelsedagspresent

Förlåt mig för den enorma inaktiviteten, men jag har faktiskt varit sjuk. Då är det väl rätt okej att inte orka blogga.. Eller?

Så de senaste dagarna har spenderats i sängen tillsammans med OC. Jag har blivit besatt. Johannas fel. Nu är det inte bara ett missbruk, nu är det en besatthet.
Jag drömmer om dom och jag är helt enkelt helt cp.

Men nu är jag smått back on track igen. Nästan åtminstone. Körde en mjukstart igår och träffade Patricia och Johanna. Idag ska jag träffa Line en sväng. Måste ut på stadens gator och leta reda på en födelsedagspresent till pappa också.
Men jag är så enormt dålig på att köpa presenter till den del av befolkningen som inte har samma kön som mig. Om de möjligtvis inte är bögar. Till en tjej kan man alltid köpa något smycke, en söt topp eller någon parfym. Suck. Suck. Suck.
Förslag, någon?


Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Läs gärna mitt inlägg om självförtroende i min blogg!

2007-09-15 @ 11:58:24
URL: http://klinten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--