Psykspel

Okej, jag är galen. VARNING

Har nyss haft en timmes psykspel med min syster då vi legat på köksbordet och okontrollerat skrattat. Sådant får man väl göra?
Berättade för henne om alla pojkvänner som jag har haft genom de många åren. Fördelar och nackdelar med allihopa, och sedan gick jag igenom hennes telefon på jakt efter någon bra låt. Då hittade jag den! Sjukt rolig. Har nog inte skrattat så mycket på år och dar.

Just nu känner jag för att samla ihop tjejerna tillsammans med två vinboxar och skratta igenom kvällen, veckan, året, livet. Varför inte?
Men det går ju inte. Det är emot reglerna. Man får inte ha roligt jämt. Då tycker folk att man skrattar för mycket, och det är ju en enormt dålig egenskap.

Så mycket mer än så var det inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--