Shoppingberoendet är lugnat

Idag har jag tittat på nyheter på engelska och svenskas, samt att jag även har lyssnat på nyheter på franska. Det är vad jag kallar intellektuell! (Inte för att jag förstod vidare mycket på de franska nyheterna, men det spelar väl ingen roll?)

Nu har jag ägnat mig åt samtal med min mamma och pappa, beställt saker från hm.com och åkt en biltur med mamma på stadens gator. Jag struntade i den omtalande rutiga miniklänningen och körde på en tjock och lång cardigan (den som är med i reklamen) - passar betydligt mycket bättre nu till vintern. Köpte även universums sötaste underkläder!
Sådär, nu har jag stillat mitt shoppingberoende någorlunda.. För stunden åtminstone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--