Shoppingförberedelser

Men åååh vad jag är bra som läser så flitigt!
Har nyss läst ett ex tiotal sidor i denna Guillio bok. Det är jätte konstigt. Vissa sidor är jätte intressanta och jag läser dom i en ryslig fart, sedan kommer jag till dom tråkiga sidorna som handlar om kungar i svea- och götaland och jag fattar inte ett skit. Då börjar jag tänka på annat, och så måste jag läsa samma sak tio gånger om. Lagom roande.
Nej.
Faktiskt inte.

Imorgon ska jag och Johanna med tillhörande syster till Karlstad!
WOHOOO!! Shoppa, shoppa. Det blir jag alltid sprudlans glad över. Bara det inte blir som sist när jag och Johannis skulle shoppa upp halva Karlstad. Det gick inte alls. Vi gick mest runt och glodde på allt och alla och ingen av oss var vidare entusiastiska. Men så får det icke bli imorgon! Då ska inköpen gå fort så att jag slipper ha så ont i fötterna i slutet av dagen.

Jag sprang in på Boys and Girls förut för att köpa nytt sleek shampoo o balsam. Då fick jag reda på att de under marten kommer att sälja 1,5 liters flaskor för 400 kronor. Vilket kap är inte det då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--