Tjejkväll nummer två

Ännu en typ av tjejkväll blev det igår!
Mycket trevligt.
Började med att jag, Johanna o Olofsson var hemma hos Olofsson där vi satt och ruckade. Sedan gick vi till Line där det var flera flickor, och sedan gick vi tillbaka till Olofsson igen. Vid den tiden var det i och för sig en hel del killar där också, och vi skrek (ordet sjunga vore en alltför stor underdrift) kareoke. Sedan gick vi till stan där vi tumlade runt i någon karusell, jag och Johanna mådde jätte illa på grund av att den snurrade uppe i luften. Vi två gick tillsammans med Monika till Sibylla o köpte hamburgare. Sen gick vi hem.
Kort och gott.

Idag blev det en Ikea rutt igen. Det vi åkte dit för att köpa var visserligen slut, och ändå gick det på över två tusen. Smidigt.

Monika, Line, Emelie och Johanna
Monika, Emelie, Johanna och Line står och ser allmänt gosiga. Vi är nära på att gå ner mot stan här.
Line & jag
Line och jag som knallar och går ute i kylan.
Johanna x 2 o Monika
Monika, Johanna o Johanna sitter och ser söta ut (Johanna Persson ser dock bara väldigt full o gla ut)
Olofsson & Monika
Johanna och Monika (som är med på nästan varenda bild) sitter och kramas framför kareoken.

Kommentarer
Postat av: MONKAAAA

haha kommer inte ens ihåg att du tagit dessa kort ju! :D förutom de första då ;p skitsnygga dock ;) haha.

2007-09-30 @ 19:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--