Tjejkväll

Gårkvällen var fantastiskt rolig! Väldigt längesedan jag hade så roligt, och det som var allra roligast var att det var sådana människor som man väldigt sällan träffar.
Plus att jag pratade med tre nya flickor under kvällen som jag aldrig förr pratat med, och allting blir ju så roligt med nytt folk.

Min msn har hållt på och kolijoksat väldigt mycket under den senaste kvarten. Den loggade ut och logga in igen lite som den själv ville. Så jag startade om datorn och allting gick finfint, ända tills jag satte på James Blunt - 1973. Min msn har alltså någonting emot James Blunt, för det var den låten som jag lyssnade på när den började kolijoksa.

Knaskort
Kvällens skönaste bild tagen av min kamera i varje fall. Här dansas det på bord och soffor!
Emma & Bea
Emma och Bea sjunger en romantsik ballad för varandra - ser det åtminstone ut som.
Mikaela, Johanna & Jag
Mikaela, Johanna och jag. Mindre nyktra. Jag och Mikaela tror att vi är astuffa med snus inne.
Madde, Ida & Bea
Madde, Bea och Ida sjunger och dansar extremt vackert.

Ida & Patricia
Kvällens roligaste bild! Ida putar med läpparna och ser ut som en sexig docka, Patricia ser ut som en mupp som har fått någonting uppkört i rumpan.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var riktigt lyckat :) Jag hade verkligen jättekul. :D

2007-09-29 @ 22:20:31
Postat av: Ida

Fy faan. :) Shnöggt alltså. Snart kommer bilder ut på min blogg också. :) Håll uppkik!

2007-10-01 @ 17:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--