Bikinisäsongens entré

I helgas kom jag på att vi faktiskt börjar närma oss sommaren med stormsteg. Med sommaren kommer även bikinisäsongen. Då måste man vara någorlunda snygg.
Jag är inte en av de tjejerna som lider av enorm bikiniångest-hysteri, som finns bland oss. Än så länge så är jag smal av mig själv utan att träna ett jota. Men jag har på något mirakulöst vis kommit på att det troligen inte kommer att vara så för alltid, så det är lika bra att träna på en gång så kanske min fetma kommer någorlunda senare i livet.

Så nu har jag powerwalkat och igår var jag ute och sprang. Framsteg. Känner hur träningsvärken kommer att bränna i kroppen imorgon.
Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--