Blomväske kärlek

Hemkommen från en dag i Karlstad!

Dagen började med ett "studiebesök" på NWT där vi hade en guide som var cirka tre år äldre än oss - men trodde att han var typ femton år äldre och myyycket mer erfaren. Dessutom svor han hela tiden. Jag tycker dom borde byta ut honom.

Sedan så sprang vi runt lite i affärerna i Karlstad. Hade dock inte allt för mycket tid, vilket visserligen var bra. Då hade jag nog varit totalt pank vid det här laget.
Därefter begav vi oss till Värmlands operan för att se Candide. Jag trodde jag skulle somna. Den var verkligen inte bra, vilket jag tycker var väldigt tråkigt och oväntat. Jag brukar vanligtvis älska att gå på teater och jag har gillat Värmlands operans uppsättningar av Wedding singer och Dr Jekyll & Mr Hyde. Men denna var ruskigt kass.
(Nu låter det ju som om jag vore universums största pessimist, men inte riktigt - jag är bara ärlig.)

Jag gjorde lite inköp i Karlstad, inte överdrivet mycket, men alltid något. (Så att jag kunde stilla mitt shopping-begär från gårdagen)

femtondefjärde5
Det finns inte ord för hur förälskad jag blev!
(Kommer att användas max tre gånger på olika fester till sommaren, troligen)


        
förlåt för bilden där jag bär Marimekko-linnet - men syrran var inte hemma så jag fick fota själv vilket var svårt och alltihopa blev så bröstigt.
Var tvungen att köpa en majblomma!
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--