Dag nr.2 i solen

Åh, sitter nu ännu en dag på altanen i solen och glassar. Jag och saften.
Kan det bli så mycket härligare? Nej.
Eller okejdå, släng på sju grader till på termometern så att man verkligen råsvettas - det är skönt. Dessutom blir det varmare i vattnet fortare då också. Nu ryser jag istället till varenda gång det kommer en vindpust. Huh.

Idag blir det plugg på svenska och natur! Bläk. Ser inte fram emot det hela.
Förbarmar mig även för att jag inte gick till ungdomsmottagningen förra veckan, så hade jag sluppit det idag. Men nu börjar det tryta - har en vecka kvar av p-pillrena....

(Hade varit roligt att lägga upp en bild på mig själv och datorn i solen - men utan kamera kan det bli svårt...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--