Den tredje april

Idag i skolan så hade vi som sagt ett samhällskunskapsprov. Vi skulle göra detta prov i par och muntligt med Peter. Jag, Sandra och Lina var allra sist så vi satt och väntade och pluggade på ganska länge..
När vi sedan gjort provet så sa Peter att allihopa fick åtminstone minst VG+ och att vi skulle leta reda på honom imorgon för att höra den slutgiltiga domen. Jag som ville ha MVG....

fjärdeapril4
Ingman & Nonas kramas!


fjärdeapril3
Den här bilden är suddig, men jag var tvungen att ha med den. Titta på hur snett Ingman sitter? En halv sekund efter det att kameran blixtrat till så föll han ihop.


fjärdeapril2'
Det såg ganska kul ut. Som tur var hade jag ju kameran framme! Här kravlar han runt på golvet. Hihi.


fjärdeapril1
Titta vilka söta gurkgrejer det fanns i matsalen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--