Festandet i lördags

I lördags var det utgång som gällde.
Det blev dock en aning sent, tyckte jag - men jag hade roligt ändå. Då menar jag inte sent på natten, utan att vi kom igång sent. Detta för att Line och Johanna varit på Åmål under dagen och haft en Oriflame visning, och åkte inte därifrån förens sju. Då stod jag i princip och lade det sista på make upen och kände mig relativt färdig. Så jag ringde Bea och Ida och åkte dit istället, och strax kom även Patricia.
Den riktiga festen kom vi inte till förens närmare tio, tror jag..
Men jag hade väldigt, väldigt kul. Även om jag ville hem till sängen med Johan i princip hela tiden eftersom det var den enda kvällen tillsammans i helgas och då var jag ute och festade...


fest9
Lite förfest hos Bea med flickorna!


fest8
Värdinnan var tvungen till att bevisa att hon faktiskt var snyggast.


fest7
... fast patricia och ida försökte de med!


fest6
POSEPOSE!


fest5
Jag ser blek ut, Bea ser ut som en fisk och Ida ser allmänt gosesöt ut!


fest4
... en halvtimme senare var det slut på posandet och allihopa blev klappkanon. Syns det?


fest3
Här på den riktiga festen. Fortfarande klappkanon!


fest2
Ida försöker få plats brevid Line, Adam, Patricia och ... någon.


fest1
Patricia leker PIMP på min befallning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--