Fjortis-jag

Idag ska jag och My till Åmål för att gå på Tindra medicinsk hudvård som har öppet hus. Eftersom vi ska leka lite halv-journalister så måste man ju givetvis ha med sig ett block att skriva i. Så jag satte mig vid min byrå och drog ut en låda och började leta efter ett lämpligt block att ta med.
Jag hittade ett. Ett som var rosarandigt. Jag öppnade det och bombarderades av ord från en Catrine i fjorton års åldern. Skräckscenario.

Där stod det om kärleken till Robin (min första riktiga kärlek), om hur jag trodde att det var perfekt för att dagen efter skriva om att jag trodde att han bara utnyttjade mig.
Jävlar vad skönt det är att ha lämnat det där träsket.

Sidorna utrivna och nu ska blocket istället fyllas med vad folk på Tindra tycker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--