Full gång

Jag faller ihop och stupar snart. Stress till 190 % hos Catrine!

Fick idag i skolan reda på att vi hade ett jävla möte om våran resa till Nord Irland som vi ska göra i september idag. Där sprack mina planer, så istället för att susa bort från skolan på cykeln vid två så blev det vid tjugo i fyra...
Direkt till i-center, magen kurrade som fan. Satte mig där och försökte koncentrera mig men det var komplett omöjligt. Fick göra ett prov fem gånger för att få godkänt (frågorna ändras, så helt körd i huvudet är jag inte), sen när jag väl klarat det skulle jag forsätta men fick då reda på att man fick göra max fem prov per dag.
Tur var väl kanske det, för nu måste jag koncentrera mig på franska.
Om jag inte somnar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--