Glasstajm

I lördags var jag och My som sagt vid kontoret på annonstidningen och hade glasstest - på nio glassar. Eftersom det var full rulle på lördagen så hade jag inte tid till att lägga upp bilderna, och igår låg jag mest i sängen - så ni får dem idag!

glassigt8
första omgången...


glassigt7
... och andra.


glassigt6
Caroline demonsterar hur man ska blåsa i pinnen till Fotbollsglassen.


glassigt5
Jag slickar Calippo!


glassigt4
My hugger in på den vedervärdiga Lakritspucken..


VARNING, för äcklande bilder.

glassigt3
Vi åt faktiskt inte upp hela glassarna. Inte ens i närheten. Här är mina resterande glasar...


glassigt2
... och Mys...


glassigt1
...och Carolines. Carolines såg faktiskt äckligast ut.

Kommentarer
Postat av: Linn

Hur kan ni slänga
mycket fin glass?! ;) Längtar till jag får veta resultatet, många nya glassar i år ju. :D Och, gud vilken kul uppgift, att få äta massa glass! ;)

2008-04-14 @ 20:47:32
URL: http://neveryoumind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--