Goodiebag anlände

Nu när jag har varit hemma från skolan idag så har jag gått och väntat på posten som skulle anläda eftersom jag visste att jag skulle få nya Veckorevyn idag.
Till slut så kom den och jag knatade ut och hämtade den. Då var goodiebagen som jag vunnit från veckorevyn.com med på posten. Blev lite barnsligt förtjust över att få någonting gratis.
Jag har dock ingen aning om vad det är som är i, förutom Hankypanky trosorna. Tror att det är några slags minttabletter också.. och någonting mer...

goodiebag3

 
Alltihopa var rosa. Passade mig utmärkt.

(fotona är givetvis tagna med mobilen, därav den dåliga kvaliteten)

Uppdaterat.
Konstaterade nu att det definitivt vad minttabetter. Trosorna doftar väldigt grovt av mint. Tjaa, det kanske är ett smart knep om man vill att en kille ska ge lite större uppmärksamhet till det där där nere...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Rosa är den finaste färgen, ingen diskussion. Hoppas du vart nöjd med din goodiebag :) Den såg i vilket fall som helst charmig ut.

2008-04-29 @ 15:55:31
URL: http://alechandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--