Halvstopp hemma

Idag hade vi en tre timmars håltimma. Visserligen gjorde jag ett prov den första timmen, men sedan plockade mamma upp mig och vi åkte till banken och ICA. Nu sitter jag här och har slängt i mig lite tortellini och borde egentligen strax cykla tillbaka till skolan. Har så där halvt-mycket ork idag eftersom jag ska köra bil samt att jag borde gå till ungdomsmottagningen.. Men jag orkar inte riktigt.

Imorgon ska jag i alla fall åka till Göteborg med Johan och hans familj eftersom Elisabeth fyller 50 imorgon. Ska faktiskt bli ganska mysigt. Fly från skolan.

Jag vet inte riktigt hur det gick med min sunkighet igår?
Jag hoppade in i duschen, tvättade bort sminket och skrubbade kroppen. Drog på mig en alldeles för stor t-shirt och lade mig i sängen och tittade på House, och sedan kom han. Så jag var nog lite fräschare än jag var innan, åtminstone - men samtidigt inte iordninggjord. Ååh, jag fixade det där på ett sådant snyggt sätt! ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en bra dag. :)

2008-04-16 @ 11:43:57
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--