Handelsbankens PR-människa

Jag är nu nyss hemkommen från skolan. En rätt trevlig och kul dag, faktiskt.
Hur som helst, när jag kommer innanför dörren så rusar min syster fram till mig och säger att jag har fått något mystiskt paket med posten. Jag blir lite halvförvånad eftersom det är ytterst sällan jag får någonting på posten om jag inte har beställt det.
Men där på köksbordet ligger det ett sött litet svart paket. FÄRSK stod det på det med stora bokstäver.
Jag öppnade det och hittade ett sött litet USB minne i det samt olika lösa lappar där det var information om Handelsbanken - på ett jävligt bra vis. Det var inte den där urtråkiga broschyren som man får hem och sedan slänger på en gång. Det var intressant, roligt och annorlunda - jag läste till och med de där små lapparna!
När jag satte i USB minnet i datorn pluppade det upp en vit bakgrund med svart text där det stod att detta var mitt till att utnyttja.

Handelsbankens PR människa borde få bra betalt!


   

Kommentarer
Postat av: Emma

Åå vad fint att du blev glad! Det är lite meningen. Det är jag (tillsammans med en AD) som har gjort Färsk-lådan och skrivit texterna. Nu ska jag vara med och tävla med det i en tävling, är det okej att jag länkar till det här blogginlägget? Mejla gärna! Och tusen tack! Det här gör det värt att jobba med reklam ska du veta. Emma

2008-10-08 @ 17:29:46
Postat av: Azin

Hej Catrine! Vad fint skrivet! Det är jag som jobbat med Emma på det här projektet! Här har du lite mer information osv http://azin.se/site/packaging/handelsbanken-farsk

2008-10-09 @ 12:04:04
URL: http://azin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--