Helgens myspys

Jag vet inte vad som hände? Jag bloggade från mobilen - trodde jag, men såg nu att inget av det publicerades. Lite små tyket.

I Göteborg var det underbart! Shoppade lite, var på Oakleys och låg och myste i hotellrummet. Nej, tror knappast att det kan bli så mycket bättre. Möjligtvis en natt till där hela tiden spenderades på hotellrummet, det skulle ha suttit fint.
Vi var bara där en natt, så vi kom hem i fredags. Då sprang jag iväg till Johanna och vi tittade på hockeyn tillsammans med hennes pappa och gick sedan till McDonalds och fikade. Sen gick jag hem till sängen och Johan där det mystes.
Igår var det bio och idag har vi bara legat i sängen.

Jag tror aldrig att jag varit så här äckligt kär förr...

(På tåget till GBG konstaterade jag att jag inte hade ngt batteri till min kamera, så det blev tyvärr inga bilder. Snyft.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--