Hemma igen

Nu kommer snart favorit-Johan hem igen.
För att vara så där ruskigt ärlig som en flickvän aldrig ska vara så har jag knappt hunnit sakna honom än, eftersom han åkte i söndags. Hur som helst så ska det ändå bli ofattbart skönt att han kommer hem igen och jag får någon att dela min säng med...

(Bilden tagen på nyår, Johan är dyngrak och jag är spiknykter så vi ska inte vara alltför hårda mot honom även om han ser lite halvkul ut..)

Uppdaterat.
Jag kom på en sak. Johan kommer ju som sagt hem alldeles strax - och jag är jätte skunkig. Sitter här i mjuksbyxor, tovigt hår samt kletigt smink.
Borde man kanske fixa till sig lite då inför sin pojkväns attendu? När slutar man egentligen med det där, att hela tiden piffa till sig - och när börjar man visa sin sunkiga sida?
... för vi har ju faktiskt bara varit tillsammans i fyra månader - får man vara skunk då?

Kommentarer
Postat av: A

oj, det där är svårt.. men efter fyra månader kanske det är dags att börja visa den, lite iaf? ;P beta av det i etapper, så gjorde jag ;D
fast man får icke glömma det där med att göra sig fin ibland, ven om man bara ska kolla på film.
även om man varit ihop 1år eller 10 :)

2008-04-15 @ 22:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--