Hyllad 20.00 gräns

Ny dag, nya tag!
Vaknade imorse och fattade ingenting. Allting som surrade i mitt huvud var en massa plugg och jag kände att jag inte alls hade sovit vidare bra.
Så mycket för det. Man ska inte plugga efter 20.00, eller åtminstone inte jag. Allting blir knas och upp och ner vänt. Hädanefter ska jag se till att sluta plugga strax efter 20.00, jag blir helt enkelt inget smartare efter det.
Nu ska jag snart bege mig utåt i kylan och cykla till skolan. Burr. Ge mig en bastu att cykla i.

Kommentarer
Postat av: the Nanny - au pair i Providence, USA

Haha, jag hade en tvars om regel - man ska inte borja plugga forran efter 20.00. Det blev manga vakna natter for mig ;D

2008-04-09 @ 15:24:52
URL: http://www.thenanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--