Kameran hittad

Ja, JA, JAAA!!
Kameran är återfunnen. Halleluja!

Eftersom jag är en sådan blyg och tillbakadragen person (eehrm, ljug?) så bad jag min mamma att ringa till SJ för att höra om min kamera dykt upp där. Men hon är en sådan stressad och upptagen person att hon aldrig har haft tid till att ringa, och när hon väl haft tid så har dom haft stängt. Idag skickade jag iväg ett sms och bad henne att ringa.
Det gjorde hon.
Sen ringde hon upp mig och sa att jag fick ringa till dom för att förklara hur den såg ut osv, eftersom dom inte kunde titta på bilderna som var på den då batteriet var stendött. Jag försökte att förklara hur den såg ut så gott det gick. När jag detaljerat förklarat hur kamerafodralet såg ut så trodde hon mig.
Dom skickar den med bussgods till Säffle.
JAA!! :D Jag tänker aldrig någonsin skiljas från den igen, min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--