Kul vecka!

Jag tror jag lider av köldskador eller dylikt. Sitter här och huttrar som en annan galning. Kan bero på att jag inte har tränat ett jota på ungefär nittio år eftersom hela min tid går åt till att råplugga nu för tiden. Jag är rätt dålig på att planera, jag vet.

Denna vecka känns som om det kan bli ganska kul ändå. Fast på fredag är det domedagen. (Information utdelas på fredag.)
Imorgon ska jag med Caroline från annonstidningen ut till allas våran egen Karl-Petter o vara med och intervjua honom. Onsdag och torsdag blir råplugg, fredag hoppas jag på att få mysa med tösabeterna. Lördag ska jag och My till Åmål för att gå på Tindra (?) som har öppet hus och erbjuder massage och ackupunktur, sedan ska vi tillbaka till Säffle och sitta och vräka i oss nio glassar var för att sedan bedöma dessa om de är goda eller inte. På kvällen funderar jag på att hänga med Johanna och Line ut o festa, vet dock inte om lusten till det är allt för stor.
Jo, det kan nog bli helt okej.
Allting beror på hur det går på domedagens fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--