Kvällssol

Nu är den röda kappan hemma. Jag blev först skitsur för den var för liten över brösten.. Efter några timmars tänkande så kom jag på att jag hade en push-up bh när jag provade den och sprang istället och bytte till en utan push-up. Då satt den finfint. Jag är supernöjd.

Igår kom Johan hem, så jag cyklade till honom i kvällssolen och blev överrumplad av en pussgalen Johan i dörröppningen. Helmysigt.
Vi tittade på film med hans föräldrar och gick sedan och lade oss. Ja, en ganska bra fredagskväll.

Nu sitter jag här och borde egentligen fokusera på samhäll, men det går inte. Vill bara träffa Johan igen så att vi kan lägga oss och pussas...

(fortfarande ingenting nytt om kameran. snyft.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--