Lördags bravader

Jag kanske borde berätta vad som egentligen hände i lördags kväll?

Jag ringde Line och hon hade bestämt sig för att vi skulle leka, då menar jag leka lekar. Lite halvtrött begav jag mig bort mot Line som satt och var uttråkad för hon kom inte på några roliga lekar.
Efter några få minuter så ringde hennes bror och frågade om vi inte skulle komma ut till glesbygden och parta till det lite med dem. Givetvis var vi med på noterna på en gång, men vi var tvungna att skaffa en chaufför som kunde tänka sig att köra de tre milen fram och tillbaka två gånger. Efter många om och men så körde mitt ex oss, otroligt gulligt.
Där ut var det kul som satan. Vi var dock inte många, Line, jag, Mathias, Adam, Mattias (den ena är Lines bror, den andra hennes pojkvän), Linda, Ante och Kebby (tror hon hette så..). Det dracks drinkar och spelades kort. Kul som satan var det.
Ända tills både Adam och Line blev på tok för fulla. Adam kunde inte sluta babbla om sex och Line kunde inte sluta sova, i princip. Jag ringde exet Fredik och bad honom snällt att hämta oss vilket han gjorde.
Det tog en evighet att komma in till stan igen, men väl där så ringde jag Johan så fort jag kommit innanför dörren. Han hade precis gått ifrån Harrys och stod på Bakfickan och väntade på en pommes tallrik. Jag sa att jag skulle komma och möta honom. Med stapplande ben och alldeles för höga klackar svängde jag mig igenom mina kvarter och mötte upp honom strax utanför Bakfickan.
Väl hemma så hamnade Johan i en djup diskussion med min pappa som inte heller var i det nyktraste laget. Jag orkade inte med dem och gick och halvsov till Sex and the city.

Igår var det sängen som gällde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--