Måndags mys

Jomen det har varit en helt okej dag för att vara måndag. Fick skippa min älskade sovmorgon i morse för det var nationelltprov i uppsatsskrivning i engelska B. Gick inte fullt så bra som jag ville.
Fick reda på att jag fick mvg på naturkunskapsprovet (wiiiee!) och när jag satt på historian damp ett sms när från Alexandra där hon undrade vad det var i goodiebagen jag vunnit från veckorevyn.com. Jag fattade ingenting. Sen gick det upp för mig att jag tydligen hade vunnit i önske-student-klännings-tävlingen. Kände mig lite sur på mig själv då jag är en otroligt trogen läsare på veckorevyn.com och i synnerhet Ebbas blogg. Men jag tittade den aldrig igår. Hade fullt upp med att vara bakis och sedan gå på dansuppvisning.. Men ja, ganska kul! :)
http://www.veckorevyn.com/mode/ebbas-blogg/2008/04/27/grattis-ni-vann-goodiebags/


Men nu blir det plugg så in åt helvete. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--