Shoppaholic

Jag är en galen shoppaholic som aldrig får nog av kläder, och det är ett faktum. Sitter nu och är skitsur på H&M för att deras skönheter är slut eller aldrig har funnits på webbshopen.
Jag är helt galen i de blommiga trosorna där nere, och måste springa in på H&M i Karlstad imorgon för att kolla om de har dem. Jag tror inte jag överlever annars.
Jag vill ha både toppen och klänningen på den andra bilden - den vita och den röda. Men det sura är att den vita finns bara i stora storlekar och den röda finns inte överhuvudtaget! AURGH!
Tubtoppen är visserligen inte ngt överdrivet speciell, men den är ändå jävligt läcker. Vill ha en i typ alla färger men det finns bara den blåa och en orange kvar.
Suck.
     
(bilder tagna från hm.com)

Uppdaterat.
Börjar bli lite halv-rädd för mig själv. Jag fick ett sådant frenetiskt shoppingbegär att jag tog pengar från mitt sparkonto (!!) och satte in på mitt vanliga konto (!!!!!!!). Detta för att jag bara hade 200 kr på mitt vanliga konto och kände att jag nog faktiskt vill handla ngt som kostar lite mer än 200 kr imorgon. Det är ju faktiskt skandal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--