Tandläkare eller gynekolog ?

Måste tacka Erika för den pushiga kommentaren - och om jag känner mig själv rätt kommer jag troligen att sticka iväg till England efter studenten! :)

Sitter nu och väntar på att pysa iväg till tandläkaren, på riktigt den här gången. Skulle egentligen varit där i tisdags, men då ringde de och sa att det inte gick så jag fick komma dit idag.
Huh. Jag tycker inte om tandläkare. Det känns i princip lika otäckt att gå till tandläkaren som gynekologen. Man öppnar allt man har och där står en annan person och kikar in i en. Uschinamejen.

Veckan har gått nästan lite för fort. Känns inte som att jag har hunnit med allt det jag borde (t.ex plugga körkortsteori...). Har universums största samhällsprov idag och b-uppsatsen ska in imorgon.
Så idag blir det plugga så det svettas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--