Valborgstänkande

På något vis har mina mms-inlägg ballat ur totalt. Suck. Dom syns ju inte...?

Nu har jag nyss kommit hem från en liten körtur med Gangster-Göran. Trevligttrevligt. Gick väl så där. Egentligen gick det nog åt helvete, men jag är så godmodig och var på ett sådant strålande humör så jag orkade inte bry mig. Förr eller senare får jag nog körkort..
Kanske..

Nu ska jag i alla fall mest sitta och förströ tiden tills klockan sex, då ska jag iväg till Johanna och grilla med tjejerna. Det tråkiga är att jag inte ens kan sitta och göra mig fin ända fram tills sex, för vi ska göra oss fina efter vi grillat.
Allt för att krångla till det och göra mig uttråkad.

Köpte en ny kuvertväska att ha tills ikväll. Mumsmums!
(Sket i jeansjackan, det var inte såå snyggt...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--