Ingman på vägarna



Hurra, hurra, hurra!
Idag tog min favorit-Ingman körkort! Superkul för honom.
Så vi var ute och cruisade förut. Han såg så tuff ut när han körde hans bamsebil! Men oj vad nervös han var innan själva uppkörningen. Hoppetoss.

   

Vi var på McDonald's o tog McDriven, det var en rolig upplevelse.
- Hej och välkommen till McDonalds det går bra att beställa. sa mikrofonen
-  Jag vill ha tre Chocolate Dreams och... sa Ingman men blev avbruten.
- Vad sa du?
- Tre Chocolate Dreams och en glass med kolasås!
- Va?
- TRE CHOCOLATE DREAMS!
- Dom är slut.

Jag tror att McDonalds biträdet hörde mitt gapflabb i bakgrunden rätt rejält. Hon måste ha blivit rätt pissed på mig.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

CÉLINES HUS ÄR MED PÅ EN BILD! :D:D

2008-08-26 @ 22:08:20
URL: http://lottenpotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--