2 dagar i bilder

Jag tänkte att jag ska ta och beskriva lite av vad jag har pysslat med de senaste två dagarna med bilder!


Jocke & Bobe från nv3an är med i UF och har gjort en bok med 1000 frågor och svar. De har vunnit pris för "bästa logotype", och igår så köpte jag deras bok! En helmysig liten skapelse.



Bobe & jag fick en liten tomte av mattanterna, så nu hänger den i elevrådsrummets fönster! Lite jul även där.


Idag hände det en ganska pinsam sak. Vi satt på torget och drack kaffe o spelade kort. På något vänster lyckas jag välta ut hela kaffekoppen över bordet så att det rinner ner på stolar och golv. Folk omkring oss tittade lite slött på oss och hela min kjol blev dränkt av kaffe. Det var ganska pinsamt.


Tjockisar som vi är så  åkte vi till McDonalds idag (igen...)! Ingman upptäckte att hans backspegel var lite väl tättinpå själva bilen. Jag tyckte mest att det såg helkul ut!


Nej, jag kan inte sluta vara stolt och så inåthelvete lycklig. Så den här sötnosen till bild fick vara med här med! Har nu gråtit av lycka, glädje och utmattning. Dels p.g.a. det sanslöst härliga betyget på hemprovet och dels för att jag är stolt över mig själv och det jag presterat denna terminen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen! Spillde du? Konstigt!

2008-12-17 @ 20:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--