Älskling hjälper till med råplugg

Nu har älsklingen pinat mig i dryga två timmar. Han har förhört mig på alla mina 80 instuderingsfrågor till Rättskunskapsprovet imorgon och kunde jag inte svaret på en fråga han ställde, då satte han sig i princip på mig och drog mig i håret. Kanske inte bokstavligt talat, men det var ungefär så det kändes.
Så nu kan jag nästan allt och alla frågor som ett rinnande vatten. Risken finns dock för överplugg eftersom vi höll på såpass långt in på kvällen, och då går det oftast sämre än vanligt för mig.

Under kvällen har vi nog pussats max 5 gånger, så därför ska jag gå och ge honom en pussattack för att han är så supergullig och hjälper mig att plugga..


Älsklingen ligger i sängen och förhör mig ur mitt helvetes-häfte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--