Bakom stängda dörrar...

Nu har jag bokstavligt talat stängt in mig i elevrådsrummet. Jag har låst dörren och dragit för gardinerna. Allt för att få vara i fred och kunna uträtta någonting vettigt.
Elevrådsrummet ligger nämligen vid en av de korridorerna som är mer trafikerade i skolan, och varje gång det går förbi någon som stirrar de febrilt in genom glasrutorna för att se vad vi sysslar med. Nu kan de få stirra bäst de vill, jag ser dem inte och de ser bara vita gardiner.

Är lite halvsur. Fick 8,4 på mitt svenska nationella prov. 8 på skriftliga o 9 på muntliga, o därefter så vägde man ihop dem. Hade jag fått 8,6 hade jag fått mvg, nu fick jag bara vg. AURGH!
Fick däremot mvg på min samhällsinlämning, det var bra! :D


Så här trevlig är jag och drar igen allt som finns när jag sitter i elevrådsrummet!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du e ju jätteduktig ändå!

2008-12-15 @ 12:01:45
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--