Batteries empty

Den senaste tiden har jag inte varit stressad, utan bokstavligen talat lidit av stress. Har mått apa och därmed har jag varit extremt tråkig på bloggen. My apologize.
Idag mår jag hur som helst extremt mycket bättre. Kan bero på att idag är min sista "plugg-dag" och efter det att jag har gjort mitt religionsprov imorgon så kan jag ta ett jullov från pluggerierna.
Så just nu mår jag bra. Snart får jag ladda batterierna och se till att de är fullsprängda av elektroner och energi som vill ut. & då blir jag förhoppningsvis en roligare filur.


min stjärna i fönstret är fin. den får mig dessutom väldigt lugn.

Kommentarer
Postat av: Maja

Stress är verkligen inget kul... speciellt inte när det blir sådär. Kramar!

2008-12-16 @ 16:10:16
URL: http://missmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--