Branäs bilder

Nu tänkte jag dela med mig av de få fotografierna som jag tog när vi var i Branäs på kompaktkameran.. Allihopa är tagna under ett lopp av två dagar - fastän vi var där i sju.


Johan kom på Juldagen! Det tyckte jag var mysigt.


Han står och är söt uppe vid toppstugan. Det var ganska dimmigt nere i dalen, som ni kan se på bakgrunden.


På annandagen så följde även mor, far och lillasyster med ut i backen. Här håller mamma lite krampaktigt om Johan för hon tycker att det är lite obehagligt att åka skidor när det är isigt.


Johan & jag i backen.


Jag åkte lift och var lite uttråkad, så då fotade jag solen!


... och mig själv.


... och Johan som var framför!


Lillasyster är Varm-Choklad-sugen i ikön på toppstugan.


Ute på terassen ölas det av mamma och pappa.


Jag är glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--