Det bara rusar iväg

Nu har jag haft jullov i några timmar.
Underbart samtidigt som jag tycker att det är vedervärdigt. Så fort jag sätter mig ner och tar det lugnt känns allting hemskt, för då kommer jag att tänka på att det här är sista jullovet, och det bara är en enda ynka termin kvar till studenten. Ju närmare vi kommer den, desto mindre vill jag att den ska komma. Jag kommer ju att sakna alla så oerhört mycket, och jag har ingen aning om vad jag kommer vilja göra sedan?

Tänk att aldrig mer få gå till Herrgårn, öppna sitt skåp och skutta in på Peters lektion med ett glatt leende på läpparna...

Julstämningen börjar bli på G nu i alla fall..


Jag sitter till och med och äter gröt! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--