En liten Karlstadstripp

Dagen bestod av en timmes matte, tjugo minuters rättskunskap och ett en minuters lång snack med Gullberg (jag fick mvg i psykologi, yaay!) och så var skoldagen avklarad klockan halv elva. Så då bestämde Karin, Sandra och jag att vi skulle åka till Karlstad, för Sandra var tvungen att handla julklappar.
Sandra köpte en tvål.
Vilket inköp!


Snyggisarna när vi sitter på Mitticity och äter lunch!


Vi var inne på en leksaksaffär för Sandra letade julklapp till sina småsyskon. Jag blev kär i dessa My little ponnies, och funderade på att köpa en till mig själv. Jag och My little pony har alltid tyckt mycket om varandra.


Sedan satte vi oss på Waynes och fikade. Jag tog en ice tea - citron. VARNING, kära läsare. Köp inte denna, den smakade förjävligt. Ta persika istället, som Karin! Den var extremt mycket godare.

Kommentarer
Postat av: Mikkiz

JA, rosetter är guds skapelse till människan, haha :)

det finaste jag vet så därför ska jag göra två på min kropp så alla tycker jag är lika fin ^^ hmm.

2008-12-18 @ 17:35:26
URL: http://maaajken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--