Ge mig glitter och glamour

Jag har en ful ovana och teori när det gäller kläder. Vardagskläder är tråkiga, och varenda dag borde vara en fest som man får klä upp sig till! Klänningar, kjolar och söta små detaljer, det är grejer det.
Under den tiden har jag dock kört på prioriteten jeans och cardigan, men nu känner jag mig snygg, pigg o fräsch igen och vill därmed ha något mer välklätt. Därför ska jag vara fin imorgon. Jag ska ha mina glittriga hårspännen, en klänning och skyhöga klackar (om jag inte går till skolan...). Lite mer makeup än bara nedkluddat mascara ska få pryda mitt ansikte, och jag ska vara tokläcker.

Japps. Det är min teori just nu. Det  hela kommer sluta med att jag tar baggyjeans och sätter upp håret i en tofs.

För att vara snyggt krävs visserligen någonting snyggt att ha på sig också. Till exempel t-shirten som man kan vinna på Miccas blogg. Men den har ju inte jag. Så då får jag nog vara ful ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--