Här klär vi av oss nakna

Min mamma har börjat inkräkta på mitt privatliv.
Här sitter vi nu, min käre mor, min käre far och min kära jag själv. Jag och pappa tittar på tv och mamma har näsan nere i datorn. Och så helt plötsligt säger hon "Men Catrine, du har ju redan reklam på din blogg!", och tittar på mig lite frågande. (jag har pratat med henne om att jag är sugen på att införskaffa lite reklam och terrorisera er, fina läsare, med lite smaskiga köpeerbjudande.) Så här utelämnar jag mig, för min mor, för min far och för alla som är intresserade av mitt (o)intressanta liv. Helt naket.

Imorgon ska jag och Ingman till arbetsförmedlingen. Det blir en ny erfarenhet vill jag lova!


jag saknar mina solglasögon.

Kommentarer
Postat av: Suss

Ja vad tusan! Man måste ju lära sig lite om den moderna kommunikationen.

2008-12-08 @ 20:34:49
Postat av: Sussi

Nu har jag också blogg! Hihi.

2008-12-08 @ 21:12:49
URL: http://persfru.blogg.se/
Postat av: Sussi

Nu har jag också blogg! Hihi.

2008-12-08 @ 21:13:34
URL: http://persfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--