Ibland kan man inte vara mer kär

Det senaste dygnet har varit spräckfullt av Johantimmar. Mycket mysigt, och välbehövligt. Väldigt störande att han har munsår dock, för vi har varit jätte nära att pussas flera gånger, men i sista sekund har jag kommit på hans munsår och fått veja undan. Måste ha sett ganska kul ut.

I förmiddags åkte vi till Karlstad för Johan skulle handla julklappar. Det började med att jag inte fick följa med honom, och sedan kom han välbelåten tillbaka med ett flin på sina läppar och jag blev jätte nyfiken över vad som döljde sig i påsen.
Vi strosade runt i affärer i några timmar, och jag blev allt mer kär för varje sekund som gick. Han är sådan, som gör mig så stolt när jag går bredvid honom. Så nonchigt snygg och lång. Välklädd och trevlig som få.


mysligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--