Ingmans upphetsande kåt-blick

Det blev en ganska mysig kväll hos Ingman med Idol-tittande. Jag vet inte riktigt hur jag tyckte om att Kevin vann. Han är duktig, men det känns som om Alice förtjänade det mer, som om hon har kämpat mer för det.
Jag tänkte ge er en kort bildresumé över kvällen som gått:


Vi kommer nog aldrig bli riktigt normala.


Ingman bevisar att innebörden av föregående mening fortfarande stämmer. Sandra är mest söt.


Jonas gillar att äta sega råttor!


Det här var en ganska kul grej som hände när Kevin sjöng sin första låt tror jag.
Jag: "Åååh, titta på Kevins ögon."
Ingman: "Menar du kåt blicken? Jag har också en kåtblick!" Sedan tittade han på mig med blicken som ni kan se på bilden ovan och jag, Sandra och Jonas föll ut i totalt gapskratt. Allt annat än en kåtblick.


Ingman har världens grymmaste mössa, som han aldrig har använt. Jag tror att han aldrig kommer använda den heller, så därför borde han skänka den till mig. Då skulle den hamna i en käreksfull familj som skulle ta hand om den och rasta den minst en gång varje dag.


Jonas ser ut att sjunga och jag kramas mest.


Den här bilden får tala för sig själv och avrunda kvällen.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--