Je désiree un voyage à destination de Paris

Jag vill till Paris nu.
Ville bara dela med mig av min längtan till er.

Det är ingen som vill bjussa på en lång weekend och ta med mig? Vi kan åka om två timmar, och komma hem på måndag kväll.
I Paris kan vi gå runt och hålla varandra i  handen, le och försöka fånga snöflingor med tungan (för det ska snöa). Vi kan ta med oss min systemkamera, och ta en massa vackra foton på alla fransmän som har en baguette under armen och en basker på huvudet. Sedan kan vi gå på les ponts som finns där någonstans i Paris, och till Eiffeltornet och även Champs Élysées.
Jag kan till och med beställa en baugette till oss, alldeles själv på franska. (att det är ungefär allt jag kan på franska, det behöver vi inte nämna.) Dessutom tror jag att vi skulle bli fruktansvärt förälskade. Åtminstone i staden.

(jag har ingen aning om rubriken är rätt, men jag försökte svänga till meningen "jag önskar mig en resa med destinationen paris". om det blev rätt eller inte, det är ett senare problem.. :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--