Jul förberedelserna

Nu har jag och mamma ränt runt lite överallt och införskaffat de sista julklapparna.
Jag har suttit på köksgolvet i cirka två timmar och slagit in en massa julklappar, bara för att jag tycker att det är kul. Pappa har konkat in granen också, men den står fortfarande oklädd eftersom systeryster vill vara med och hjälpa till, och hon är inte hemma ännu. Det har även druckits några glas glögg! Så det ska vara.
Jag och mamma ska gå upp på vinden och konka ner en massa tomtar och sätta ut på diverse ställen i huset också. Hihi.
Nu börjar det bli jul på riktigt!


Så mysigt det är att slå in julklappar!





Den oerhört nakna granen. Men den var fin. Tät och tjusig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--