Lite vimmel

Igår hade jag en bloggfri dag. Det var skönt för det hände ingenting speciellt utan jag och Johan tog mest om varandra liggandes i en soffa.

Men i lördags var det full rulle! Kanske var det som bidrog till den väldigt icke-händelsefyllda-söndagen. Min kamera var i princip tom på batteri, så det utnyttjades av Lines. Så alla foton är tjyvade från hennes bilddagbok! :)


Tjejerna möttes upp hemma i Lines och Mathias lägenhet för en liten fördrink.


Johanna var lite crazy i vanlig ordning.

Vi hann gå till André, till bowlinghallen och bowla och tillbaka till André igen!


En random bild på mindre nyktra killar.


Här var de nog ännu mera påverkade av den alkoholhaltiga ölen.


Okej, jag kanske inte ska säga så mycket?


Kramas är gott!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ha en bra dag =) Hheh festen verkade iallafalsvin kul =)

2008-12-08 @ 12:09:59
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--