Mina kära små, dumma barn

Jag är ganska smart, egentligen. Även om det inte alltid märks.

Ni vet hur extremt tråkigt det är att läsa på en blogg "Ååh, här var det tomt på inlägg - så därför skriver jag ett nu!" Därefter följer en extremt tråkig resumé om vad som hänt i människans liv under den senaste tiden. Eller så står det helt enkelt bara att det är tomt på ord, och sedan är det väldigt tråkiga inlägget slut.
Eftersom jag har uppnått den höga åldern av 18 år och därmed blivit väldigt visdomsfull och klok så berättar jag nu för er en hemlig och värdefull sak - skriv inte så. Det vill ingen läsa.
Tack vare min stora visdom så skriver jag aldrig ett inlägg som jag inte vill skriva, bara för att skriva.

Det mina vänner, det är dagens lärdom.


så här såg jag ut för ett och ett halvt år sedan. HEJ!

Kommentarer
Postat av: line

syftade du på mig eller?

2008-12-05 @ 14:45:32
URL: http://linepiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--