Mitt första tradera bud

Ojsandå.
Jag har nyss lagt ett bud på tradera, fastän att jag är superduper pank. Aldrig förr har jag använt mig av traderas auktioner, men eftersom Elin Kling erbjuder sina "Style by Kling" tygpåsar där så bestämde jag mig för att lägga ett bud. Speciellt när det var till det förmånliga priset 87 kr.
Fast när jag klickade att jag ville lägga ett bud så stod det att mitt bud inte hade antagits, och då blev jag svinsur. Eftersom jag är supernybörjare på denna tradera-grejen så lade jag ett högre bud, och ett högre, och ett högre - enbart för att jag blev förbannad när mitt bud inte antogs.

Till slut antogs mitt bud. På 135 kronor + frakt. Och jag har inga pengar.
Det är ju nästan så att jag hoppas att någon bjuder över mig?


Än så länge har jag bara min lilla Lindex-tyg påse.


eh, ja. jag blev lite förbannad. jag fattade inte så mycket heller.. :P

Kommentarer
Postat av: Mikkiz

akta dej, tradera är beroendeframkallande :D

2008-12-12 @ 20:16:35
URL: http://maaajken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--