När stressen infinner sig

Nedvarvningen varade i ungefär en halvtimme. Nu är jag istället hyperstressad och känner hur hjärtats slag i minuten har ökat till det dubbla jämfört med för fem minuter sedan. Jag har massvis att göra inom skolan, men orkar inte rikigt ta tummen ur och börja i någon ände.
Men det är väl lika bra att göra det?

Goddamn, jag hatar stress. Pratade till och med om mina "stress-problem" och hur de påverkar mig idag.


På skolan har vi ett elevrådsrum. Nycklarna dit har jag och Bobe plus lite lärare. När jag gick förbi där idag så såg jag att det låg en massa små Toblerones på bordet där. Smått konfunderad över vem som var den vänliga själen som skänkte Toblerones smet jag in och tog två. En till mig, och en till Sara.
Skolledningen är bra hyggliga ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--