Nu blir vi lokal-kändisar


Nu ska våra röster klinga i varje radiolyssnares öron.


Jag kom på att jag helt och hållet har glömt att informera er, mina högst prioriterade läsare, att jag ska göra en helkul grej!

Igår så hade jag en ganska stressig stund vid elva snåret. Jag var och pratade om min c-essay med engelskalärare Britt. När jag kom ut från det lilla rummet där vi suttit och diskuterat uppsatsen så tittade jag på mobilen och såg att jag hade ett missat samtal från Bobe och tre sms. I det sista stod det att det skulle vara möte uppe hos skolledningen och Anita klockan 11.00 om någon radiokampanj med RixFM. Sms:et var skickat 10.50, klockan var tio över elva.

Irriterad över den korta varseln och att jag egentligen borde åka iväg till Karlstad till arbetsförmedlingen med Ingman sprang jag upp till expeditionen och rusade in i mötet. Där satt en RixFM gubbe och informerade lite, och våra fyra rektorer (jag tror allihopa är rektorer iaf?) plus jag o Bobe satt o diskuterade det här med radioreklam lite.
Så det bestämdes att jag och Bobe ska göra radioreklam för Herrgårdsgymnasiet tillsammans, & den kommer att sändas på RixFM 104,4 Karlstad.
Extremt spännande, tycker jag.

Inspelningen sker inte förens om knappt en månad, men om jag får ta foto under tiden som det sker så är det självklart att ni får hänga med genom bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--