Nya införskaffningar

Dagen har spenderats i Karlstad tillsammans med Johanna och Johan. Införskaffade mig ett par stiletter som jag gått runt och suktat efter i en smärre evighet, en blå cardigan på rean, glitterspray och så det nya Guitar Hero till Wii.
Nu kommer jag vara toksnygg på nyårsafton i mina nya skor, klänning och glitterspray i håret.

Dessutom...
Jag fick en jätte fin Calvin Klein klocka av Johan i julklapp, men den var på tok för stor för mina smala handleder så idag hade vi tänkt att förminska den. Fast då kunde man inte förminska den, eftersom armbandet runt om kring var lite annorlunda.
Så istället fick jag välja ut en ny klocka! Det blev en ganska stor, vilket förvånade mig för jag trodde inte alls att stora klockor var min grej, utan små. Men när expediten tog fram just den, så var jag ganska säker på att den ville jag ha. Johan fick visserligen punga ut med lite mera pengar, men han sa att det inte spelade någon roll..



Bilden gör den inte rättvisa, den är så mycket finare i verkligheten. Det är en Guess klocka, och jag tycker inte alls att Guess känns lika exklusivt som Calvin Klein, men jag antar att det är det - eftersom den kostade mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--